Ik heb een vis gevonden in een klein vijvertje, hij is niet actief, zijn kieuwen vallen eraf soms,wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

Gewoon terug zetten en de natuur z'n gang laten gaan, mensen bemoeien zich veel te veel met de natuurlijke gang van zaken onder het mom van: "och wat zielig" maar ondertussen benul hebben met wat ze aan het doen zijn
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hem terug gezet en hij zwom niet, ik denk dat hij schade heeft aan zijn vliezen ofzo maar die voelt zich beter en jaah, merci :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hem terug gezet en hij zwom niet, ik denk dat hij schade heeft aan zijn vliezen ofzo maar die voelt zich beter en jaah, merci :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hem terug gezet en hij zwom niet, ik denk dat hij schade heeft aan zijn vliezen ofzo maar die voelt zich beter en jaah, merci :)