Apen kunnen daar op getraint worden, de eerste capsules die de amerikanen naar boven stuurden waren bemand door apen die eenvoudige handelingen moesten uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ja apen en dolfijnen kunnen dat en wellicht nog veel meer dieren ook nog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, koeien in de wei weten dat als ze bij hun drinkwater willen, zij met hun snuit bij het apparaat moeten komen.

Honden en katten kunnen leren om op knopjes te drukken als dat voor hun een voordeeltje oplevert.

Vergeet de apen niet. Die kunnen veel met apparaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vlooien werden vroeger op de kermis getoond bij het bedienen van allerlei miniatuur apparaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaja...m'n kat kan de deur openmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kraaien kunnen heel bijzondere dingen voor elkaar krijgen - zie de link hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Honden kunnen bij flyball een bal omhoog laten springen door op een handeltje te drukken. Ze vangen de bal dan op in hun bek.

En, heel irritant, mijn katten trekken soms de wc door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker,denk aan de blinde geleidehonden.
Mijn kat,die steeds op mijn laptop duikt enzodoende een weliswaar onleesbare tekst typt,maar toch..er komt wat op het scherm..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, apen en varkens kunnen eenvoudige computerspelletjes spelen, en een computer is ook een apparaat toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn inktvissen die een schroefdeksel van een pot kunnen open draaien .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een gezegde ,dat ongeveer luidt; Geef een aap een schrijfmachine,genoeg tijd en papier en er zal op een gegeven moment een roman uit komen rollen.
Die schrijfmachine zal wel vervangen zijn tegenwoordig door een PC & printer,mar het principe blijft.
Ga eens naar: www,break.com en tik daar in het zoekvenstertje drinking cat in.

Toegevoegd na 1 minuut:
De komma achter www moet natuurlijk een . zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, apen die sommen oplossen via een computer, dolfijnen die op een knop drukken en een visje scoren, honden die in een autootje rondrijden, kat die de tv aanzet etc. etc.