Blijft een ongeopende fles bronwater altijd drinkbaar zonder dat je daar ziek van wordt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat toch een houdbaarheids datum op?
Er ziek van worden zal afhangen wat er na die tijd in groeit. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ooh ja.
Hier meer info: http://www.houdbaarheid.com/water/

Het beste antwoord

Mits goed gebotteld Steriel) in een fles van een goede glassoort, luchtdicht afgesloten wel ,ja.
Wel koel en vooral donker bewaren.

Toegevoegd na 4 minuten:
Komt er licht en lucht bij en geeft het glas ionen aan het water af, dan kan algengroei het water verpesten.
Onder deze omstandigheden kan zefls in demiwater algvorming optreden.
Bovenstaande weet ik uit eigen ervaring, in ben jarenlang verantwoordelijk geweest voor de waterhuishouding in een grote melkproductenfabriek.