Hoe laat je je voeten groter worden?

Mijn voeten zijn klein, ik wil ze groter laten worden (op natuurlijke wijze). Ik heb vaak problemen bij schoenen. Een 36 is te klein en een 37 is meestal te groot. Recent heb ik hakken gekocht van een 37 omdat een 36 te klein is, maar deze zijn te groot. Het zijn mooie schoenen en ik wil mij er goed in voelen maar dat gaat nu niet. Ik ben 16, ik groei dus nog, maar de laatste jaren zijn mijn voeten niet meer gegroeid. Ik wil die schoenen kunnen dragen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
5.3K
Poet
10 jaar geleden
36 is te klein en 37 te groot zegje . Dat vind ik raar want het verschil is erg klein. Mogelijk heb je echter verschillende schoenmaat voor rechts en links
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet elke maat is gelijk... Je zal meer gerichter moeten zoeken naar passende schoenen

Antwoorden (3)

Gebruik een inlegzooltje of antislip hieltje, dat kan net genoeg zijn om de schoenen te laten passen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is ook te koop bij drogisterijen, schoenmakers en schoenenwinkels.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je voeten groter laten worden, gaat niet, dat worden ze vanzelf als je ouder wordt. Buiten dat ze nog kunnen groeien, worden ze ook breder naar mate je ouder wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook halve maten krijgen zoals maat 36,5.
Dit wordt ook wel maat 3.5 genoemd.
Die zijn o.a. verkrijgbaar bij de van Haren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus schoenen in jouw maat bestaan gewoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer je veel aankomt of veel afvalt veranderd je schoenmaat ook nog wel eens.