Waarom vind ik het meestal in de koelkast?

Het gebeurt me nogal eens dat ik iets kwijt ben in de keukenkastjes en dat blijk ik het in de koelkast te hebben gezet, terwijl het helemaal niet gekoeld hoeft te worden. Nu kun je wel eens iets op een verkeerde plek opbergen, maar waarom nou altijd weer die koelkast? Omgekeerd gebeurd het nooit, da's het gekke. Wat is dat voor vreemd gedrag?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (5)

Dit gebeurd vaak als je meerdere dingen aan je hoofd hebt. Je denkt aan heel wat anders en opent automatisch de koelkast en legt er iets in terwijl je daar helemaal niet zijn/wezen moet. Overkomt iedereen weleens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien stuurt je onderbewuste tijdens gedachteloos opruimen van de spullen je lichaam zo dat de koelkast een hogere prioriteit heeft dan ongekoelde kastjes en zo spullen makkelijker in je koelkast verkeerd zet als andersom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Typisch voor een verstrooide professor. Nu de koelkast is een centraal punt en verlicht voor verlichte geesten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hehe, als ik de hagelslag niet kan vinden, weet ik waar ik moet zoeken... Ik heb soms ook van deze faalmomenten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de koelkast staat meestal ook het bier. (Ik weet niet of dit ook bij jou het geval is...?) Bier is een soort magneet, gek genoeg vooral wanneer de totale hoeveelheid in een koelkast afneemt. Met andere woorden blijft er dus meer in een koelvak achter naarmate er meer bier uitgehaald wordt. Dit is een keiharde natuurwet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Briljant! (Hik)
Hier wordt geschiedenis geschreven ;-)