het was een programma van teleac waarbij mensen met het syndroom van down een spelletje speelden met elkaar. Misschien heeft degene die de uitdrukking tegen je gebruikte dus een iets wrangere bedoeling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

je bedoeld een hoog knoop in je zakdoek gehalte.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahah. Oeps
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jeeeeeeeeeeeeeeee, ze heeft me vergeven :-).
Iets wat men zeer zeker niet vergeten moet.
Een knoop in je zakdoek staat al voor iets niet vergeten. Dus bij hoog moet je het zeker niet vergeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik denk een hoog vergeetgehalte want een knoop in je zakdoek doe je om iets niet te kunnen vergeten. (zo gaat het gezegde)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is een verwijzing naar het tv-programma knoop in je zakdoek, waarin op een zeer respectvolle manier wordt omgegaan met verstandelijk beperkte mensen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Knoop In Je Zakdoek is een televisieprogramma, speciaal gericht op de medemens die verstandelijk minder toebedeeld is. In dat programma worden op speelse, en simpele, wijze zaken uitgelegd die deze mensen kunnen begrijpen.
Als men hier zegt dat een vraag een hoog knoop-in-je-zakdoek-gehalte heeft, bedoelt men dat het een simpele, misschien zelfs domme vraag is. Het is dus als belediging bedoeld.