Hoe ziet een veer van een raaf eruit?

Als ik op internet zoek krijg ik wel 100 verschillende veren, ik weet niet hoe een echte ravenveer eruit ziet. Strak, pluizig, rond, puntig?
Kan iemand het omschrijven of een foto geven?
(note: alsjeblieft alleen antwoorden als je het echt 100% zeker weet) En ik bedoel echt een raaf,geen kraai of ekster of kauw, etc. :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
2.8K
Rieneke1
10 jaar geleden
Een vogel, dud ook een raaf, heeft natuurlijk ook heel veel verschillende veren.
Een borstveertje of een slagpen, dat scheelt nogal.

Het beste antwoord

Heel simpel is het om gewoon " raven primary feather " te typen in google. Je krijgt dan goede foto's van ravenveren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De raaf heeft zolas alle vogels veel verschillende soorten veren ,donsveren ,borstveren, staartveren slagpennen, de meeste zijn zwart, bij sommige raven zijn er ook witte veren. de vormen en grote van de veren ligt aan de functie van de veren.
dat is ook de oorzaak van de verschillende vormen zoals je ze op internet vindt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ravenveren zijn lang, 20 tot 36 cm. Ze zijn glad lang en hoekig afhankelijk waar ze op het lichaam zaten. De veren bevatten een hoge glans en hebben tinten van groen, paars en blauw wanneer je deze in het zonlicht bekijkt. Ze hebben meestal een rijke schakering van zwart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en de veertjes op zijn kop zijn ook 26 cm lang ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De veren op de kop zijn van vorm hetzelfde als andere kraaiachtigen. Hierover wou de vragensteller niet van weten. In mijn antwoord staat wel dat ze glad en hoekig zijn, en dat vind ik in jou antwoord niet terug, noch iets over de kleur die ik wel beschrijf.
Jij geeft gewoon een opsomming van een aantal veren die alle vogels zelfs ganzen en zwanen hebben.
Waarde van je antwoord is gelijk aan 0. Toch geef ik nooit een min, enkel een plus als het een goed antwoord is.