Ja.

De schol heeft als volwassen vis een horizontale vin. Echter, deze groeit op vanaf een larve met een normale vissenvorm (!)

De tong

De bot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dolfijnen hebben een horizontale staartvin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt Peterrr!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat dolfijnen vogels waren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor dolfijnen zijn vogels!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag van de week nog een dolfijn vliegen, dus vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yes you have right: http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/0d/02/f9/spotted-dolphin-flying.jpg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie je wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
you right!
Walvisachtigen, de orde Cetacea van de Zoogdieren. Deze volledig aan het leven in het water aangepaste zoogdieren hebben voorouders die op het land leefden. De Walvisachtigen hebben echter alle bindingen met het land verloren: zij kunnen er niet meer in leven blijven.
De staart heeft de vorm van een horizontale vin aangenomen, waarvan de vleugels niet door skeletdelen gesteund worden. Net als bij de andere zoogdieren loopt de ruggengraat uit in een aantal steeds kleiner wordende staartwervels. De staartvin is het voornaamste voortbewegingsorgaan.

Toegevoegd na 6 minuten:
Er bestaan echter GEEN vissen met een horizontale staartvin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Platvissen