Een mens kan in theorie 65 kilometer per uur rennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in theorie is het 65 km per uur
Hussain Bold de 100 meter record houder haal 45 km per uur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heeft nog nooit een mens 65 km per uur
gelopen. Kijk maar naar de korte baan uitslagen van de atletiek unie

Toegevoegd na 12 minuten:
Een theoretische snelheid bestaat alleen op papier, en kan dus nooit werkelijkheid worden, vreemde veronderstelling trouwens van die theoretische loopsnelheid van de mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het heeft ook te maken met de wil 9hoe graag je iets wilt )en de uithoudingsvermogen.