welk dier is dit?

lijkt een super mug

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
Amadea
10 jaar geleden
Wat bijzonder, het lijkt wel een kroontjespen met pootjes!
Poet
10 jaar geleden
Lastig. Die staart zou op een net ontpopte libelle kunnen wijzen. In dat geval hoef je nog niet te gaan verhuizen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt wel een magere muis met een dikke rare staart en 6 lange dunne poten.
Reddie
10 jaar geleden
Die zogenaamde staart kan ook het uiteinde van de vleugels zijn.

Het beste antwoord

Larve (weide)beekjuffer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eigenlijk moet de eer naar Poet, want die bracht me op het idee om naar plaatjes van libellen te kijken. Lijkt me dat we het daar moeten zoeken (er zijn heel veel verschillende soorten). Let op het lange lijf en op de stevige poten die heel dicht bijeen staan.
(foto's)

Toegevoegd na 53 seconden:
Als je op de eerste foto klikt, zie je die ook verschijnen.