wat krijg je als je een zorse kruist met een ezel?

Een zorse is een kruising tussen een paard en een zebra. wat als je dat dan kruist met een ezel? welk geluid maakt dat dier? heeft het nog altijd strepen? hoe zou het eruit zien? is het dier vruchtbaar? ja, ik heb al op het internet gezocht maar ik vond niets. kunnen jullie mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
1.5K

Antwoorden (2)

Zo'n gekruist dier kan zelf GEEN nakomelingen krijgen, dus daar komen geen jongen van.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bron: "Breeding of different branches of the equine family, which does not occur in the wild, generally results in infertile offspring."
http://en.wikipedia.org/wiki/Zebroid#Types
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fokken met zorse, lijgers kan niet omdat het hybride soorten zijn (niet echt soorten) en dat maakt ze onvruchtbaar