Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is zowel bij de man als bij de vrouw de g-spot zo weg gestopt in het lichaam?

Bij ons mannen zit de G-spot helemaal op een onnatuurlijke plek, waar ik niet teveel over na wil denken. En bij de vrouw moet je redelijk diep gaan, wil je het kunnen bereiken.

Waarom toch.......?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er schijnen al navigatiesystemen te zijn om mensen hierbij te helpen ... erg treurig heb zelf geen enkele moeite het plekje te vinden (bestaat wel degelijk ondanks de zogenaamde wetenschappers die het waarschijnlijk zelf niet kunnen vinden...)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ha, die Waterman;

Omdat als de G-spot zonder veel moeite bereikbaar zou zijn de lol er snel vanaf was. En bovendien; stel je eens voor al die mensen die de hele dag met een hand onder hun kleding en een afwezige blok rondlopen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wat is er zo moeilijk aan front and center? (bij een vrouw dan) ik wist niet eens dat mannen dat zelf ook hadden (ik wil er niets eens over nadenken...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het een onlogische diepe plek....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En tegen jou is zeker gezegd dat je het bereikt hebt, gheghe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drijf er de (G) spot maar mee!
De G-Spot bestaat niet... Er is wel een plek maar daar is niet een centrum van genot of speciaal gevoel... DE G-Spot bestaat niet...

Dus die zit dan wel HEEL ver weggestopt, want die bestaat niet eens...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent wel heel erg overtuigd van jezelf, he?? Maar zowel de vrouw (bij de schede in het schaambeen) als bij de man (in z'n achterste) zit iets wat bij sommige mensen een behoorlijk chille stimulatie geeft. dus...... af, koest, rustig aan!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jammer dat ik nog niet kan minnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees eens vaker de krant :)
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5703800/__G-spot_onvindbaar__.html +1 XiniX
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jajajajaja, maar waarom staat dit dan zo uitgelegd bij wiki?? En bij de man dan?? Daar hoor ik niks over?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alles geloven wat op wiki staat. Die site is maar door 'gewone' mensen geschreven.
Zoek voor de lol eens op google onder 'prostaatmassage' dan vind je veel over de mannelijk g-spot (die echt niet zo heet, dus daarom kun je dat niet vinden).
De Sunday Times publiceerde een verslag van van onderzoek door Britse wetenschappers: ze zou niet bestaan.Andere wetenschappers zijn het daar niet mee eens omdat er geen lesbische vrouwen onderzocht werden en ook niet alle mogelijke technieken.Er komt een werelwijd debat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, heb het ook gelezen, zie het artikel hieronder. http://www.telegraaf.nl/buitenland/5703800/__G-spot_onvindbaar__.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ik heb echt geen wetenschappers nodig om te weten wat bij mij persoonlijk geweldig werkt!
Als de G-spot zou bestaan en hij op een logische plek zou zitten. En dan heb ik geen flauw idee wat jij logisch vind. Zou je er dus makkelijk bij kunnen. Het risico bestaat dan dat je te vaak op een dag klaarkomt. Gewoon doordat je kleren erlangs schuren ofzo...
En ik moet eerlijk dat de plek waar hij nu zou moeten zitten wel logisch is. Hierdoor kun je de seks niet standariseren, want je moet elke keer zoeken naar het lekkerste plekje. Zo kan je nog meer en langer genieten van elkaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding