Kan je aan een gedroogde cannabisplant (top) zien of de hasj er al uitgehaald is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (2)

Er zit geen hasj in de toppen. Hasj word van de schors gemaakt, alleen hoe ze dat doen weet ik niet.

Je zal dus eerst de top van de tak moeten trekken om aan de schors te komen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hasj word niet van schors gemaakt,
Maar van toppen.
Hasj wordt van wiet gemaakt, na dit proces is er niks meer van een top over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@kittekop, dan haal je alleen de thc er er met alleen thc maak je naar mijn idee geen hasj.
Hasj is een pers proces waar ook vocht bij komt kijken uit de bladeren en toppen.