hoelang leefde keizer augustus ??( hoeveel jaar heeft hij geleefd ) ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
1.4K

Antwoorden (2)

Imperator Caesar Augustus was de eerste princeps (vgl. "keizer") van Rome. Hij werd 77 jaar en leefde van
23 september 63 v.Chr. tot 19 augustus 14 n.Chr.

Toegevoegd na 1 minuut:
correct 76 jaar is Augustus geworden, hij stierf een maand voor zijn verjaardag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de Engelse Wikipedia is hij 75 jaar geworden.
Hij is in het jaar 63 v.C. (23 sept) geboren, en 19 augustus 14 n.C. gestorven.