Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

word bij neurosuspension alleen je hoofd afgehakt?

ik doe mijn spreekbeurt over cryonisme en ik vroeg me af of bij neurosuspension. je hoofd afgehakt word en dan ingevroren of gewoon alleen je hoofd ingevroren word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
445

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, bij neuro (hersenen) suspension worden alleen de hersenen ingevroren en bewaard, en niet je hoofd. In de hoop dat in de toekomst de kloontechnologie zo ver ontwikkeld is dat de wetenschap een nieuw lichaam kan klonen met het DNA van de ingevroren persoon. Of zelfs een volledig nieuw lichaam kunnen bouwen (bijv. Cyborgs) en dat vervolgens de persoonlijkheid/geheugen en emoties door alle jaren heen bewaard is gebleven in de ingevrorene hun hersenen en dat deze bovenstaande kenmerken weer toegepast & gebruikt kunnen worden met het nieuwe lichaam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De reden dat mensen vaak neurosuspension kiezen is omdat het veel goedkoper is. Volledig lichaam in laten vriezen (full-body suspension) kost veel meer.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding