Er zitten hier kraaien die mensen aanvallen, wat kan je daaraan doen?

Toegevoegd na 1 dag:
Ze waren denk ik nét aan het uitvliegen (de jonge kraaien dus), nu is het weer rustig gelukkig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
1K

Het beste antwoord

ze zullen jongen hebben.
het beste steek je een paraplu op.
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een valkenier bellen of hij met zijn valk even langskomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
voel jij je wel goed freek, in de broedtijd?
is maar zeer tijdelijk hoor.
de kans is groot dat die mensen de kraaien een keer heeft weggejaagd of op geschoten heeft. Die kraaien onthouden dat de rest van hun leven, en die vallen je dan aan. gr
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorgen dat je geen zwarte voorwerpen in de hand hebt (of een zwart katje of zo). Dat triggert vaak een aanval, zeker als de kraaien al verstoord zijn en jongen hebben. Ik ben zelf wel eens door een kauw aangevallen toen ik met mijn zwarte katje in de weer was. Dus oppassen met zwarte mobieltjes, draagbare zwarte paraplu's kleine aktentasjes, zwarte notebooks en zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je KUNT het heft in eigen hand nemen en ze uit de lucht schieten. Je KUNT ook voortaan overal met een speciekuip over de straat gaan lopen. Je KUNT ervoor zorgen dat de mensen niet meer in de buurt van de kraaien komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon even doorheen, deze kraaien hebben waarschijnlijk jongen. Als die uitgevlogen zijn zullen ze niet meer aanvallen. Dus nog even hardlopen met je hoofd tussen de schouders. Ach zo erg is dat toch ook weer niet.