Wat is dit voor dier? Zie foto.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is ongeveer een cm of 4
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is absoluut geen teek, want die hebben 8 poten en het beest op de foto heeft er 6 en is dus in ieder geval een insect.

Antwoorden (2)

Dit is een teek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben bang dat het een bedwants is, foto is echter te onscherp om dwarsstreping te zien. Is het een bedwants, dan ben je er onderhand wel achter, want ze bezorgen je lelijke rode bulten.
Aan deze foto kan ik het niet met zekerheid zeggen. Als je insecten wilt fotograferen gaat dat goed met een veldloep (biologenloep) van 10 keer voor de lens.

Snel de ongediertebestrijding laten komen, aan de plaatjes bij google afbeeldingen kun je wel checken of het overeenkomt.