is er een lijst met welke dieren je in Nederland als huisdier kan houden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor dier wil je kopen dan? een of ander exotisch beest?

Het beste antwoord

jazeker, hij is er. het is wel een uitgebreid pdf-bestand. zie bijlage. latijnse en nederlandse naam.

Dit is een advieslijst, omdat er geen definitieve lijst is. maar waarschijnlijk zal er in de definitieve lijst niet veel veranderen

Toegevoegd na 4 minuten:
veel plezier als je een struisvogel/krokodil/lynx wil hebben, ze staan er alledrie op :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! :)

Andere antwoorden (1)

je kan vrijwel veel dieren als huisdier behouden er zou een lijst moeten zijn waar dat op zou moeten staan ergens in het wetboek volgens mij of je dat zo op internet kan vinden is mij niet duidelijk als je zou zeggen over welk dier het gaat dan zou iemand die dat in huis heeft misschien je kunnen helpen... succes