We kunnen tegenwoordig veel beter Multitasken dan vroeger, is dit een voorbeeld van evolutie?

wat zijn nog meer recente voorbeelden van dat we nog steeds evolueren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Punt een: Je stelling klopt niet. Weliswaar kende men de term vroeger niet, maar er werd wel degelijk flink gemultitasked. Wat denk je van een huishouden met 12 kinderen en geen electrische apparaten? Punt twee Het lijkt mij dus geen voorbeeld van evolutie. Ik vraag mij juist af of wij niet slechter mulitasken dan vroeger. En bovendien: het uitvoeren van meerdere taken tegelijkertijd is inefficiënt en kost het uiteindelijk meer tijd. Dus niks geen vooruitgang. Toegevoegd na 1 uur: Oh ja: Recente voorbeelden dat we nog steeds evolueren is het feit dat mensen steeds langer worden.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multitasken

Pas geleden een programma op tv gezien dat het met dat multitasken allemaal wel meevalt (testen met autorijden, en tegelijk telefoneren enzo)Het viel de man, die tevoren dacht dat hij alles makkelijk tegelijkertijd kon, erg tegen. was een waardevolle les voor hem. Het is wel zo dat we meer geprikkeld worden door de buitenwereld dan een paar generaties geleden. Maar of dat echt de evolutie bevordert is wat anders denk ik

Ik denk dat er meer ervaring mee is en dat we het daardoor beter kunnen. Luchtverkeerleiders en beurshandelaren kunnen het ook niet zo goed van de ene op de andere dag. Ik denk niet dat een beurshandelaar in de 50'er jaren er veel slechter in was dan een moderne beurshandelaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100