Kunnen meeuwen vliegend poepen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
6.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat het juist duiven zijn die de goede eigenschap hebben niet vliegend te kunnen poepen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dit kan zeker. je loopt dus altijd het gevaar dat er vlakbij of zelfs op je gepoept word als je aan de kust woont. ik ben is een keertje uit eten geweest en er viel zo een klodder op me bord met eten. niet echt smakelijk. CONCLUSIE: ja meeuwen kun poepen tijden het vliegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, lijkt het soms of eerder het omgekeerde het geval is.
Ze kunnen ook heel goed poepend vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De poepvlieger dus,klink nog altijd beter dan vliegpoeper;ik heb nog nooit een meeuw een vlieg zien poepen.
Maar ja,het is waar,meeuwen kunnen droppen tijdens het vliegen, ik heb het zelf al vaak mogen zien,net zoals ik al heb mogen zien dat ook duiven dat kunnen Stefaniehl?
En vele andere vogelsoorten kunnen dat ook,al zitten zij daarbij echter liever op een tak als zij het voor het kiezen hebben.
Heb ik al mogen zien bij de kraai,meeuw,duif,kouw,ekster,mus,eend,gans,zwaan,zwaluw
ooievaar,reiger,parkiet.
En dat zijn enkel nog maar de vogels waarvan ik de naam niet direct moet opzoeken.
Zij allemaal kunnen poepen tijdens de vlucht.
Naar wat ik zelf heb kunnen zien toch.

Het beste antwoord

Sterker nog, Meeuwen schijten bij voorkeur in de vlucht!
Kijk maar......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jaaaaa! Bij mij op school in de buurt vliegen er heel veel er ze poepen gewoon naar beneden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder moeite te doen poepen ze vliegend net als die vliegende ratten (duiven).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan hebben we hier wel een heel bijzondere soort duiven want die doen het wel.
ECHT WEL. Grote witte flansen bedekken je auto of erger je kleding
Doen het graag vliegend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En of ze het vliegend doen. Ik heb weleens een meeuwen flats op me hoofd gehad haha...