Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als we iemand leuk vinden, vinden wij die dan niet automatisch al lekker ruiken?

Het is logisch dat zweet niet lekker ruikt. Maar zodra je het van je eigen partner ruikt vind je het wel lekker. Dat komt omdat het van "hem" of "haar" is en dan beschouw je het als lekker omdat je diegen als positief ervaard in jou hersenen.

Zou het zo niet in elkaar zitten allemaal met wat je wel en niet lekker vind ruiken? =)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
860
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je een boek aan het schrijven over relaties en al wat daar bij komt kijken?
je stelt wel heel veel van dit soort vragen...
:-) Is wel leuk hoor..bedoel er niets vervelends mee..!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

klopt Theebeker, zo is dat...

Het is zo, die persoon daar hou je van en dan ga je die lucht van die persoon waarderen en er ook van houden... Kan wel heel snel achter elkaar gaan hoor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk ook dat het kortgezegd zo werkt. Niet echt een vraag, dit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Theebeker is helemaal gek van zweetvragen, heeft er diverse gesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het viel mij ook al op, ja.
Misschien schrijft hij of zij een werkstuk over zweet ;)
Vind zweet van niemand lekker ruiken, zelfs die enkele keer van mezelf niet!
En ik ben echt stapel gek op mij!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, daar ben ik het niet mee eens.
Toen ik mijn huidige partner ontmoette (20 jaar geleden) was hij al jaren niet naar de tandarts geweest, want hij was ook een van die angsthazen.
Ja, hij gebruikte mondwater, tic-tac, en wat dies meer zij, maar lekker vond ik het niet ruiken.
Dus ik heb hem gelijk naar de tandarts gestuurd, waar hij nu al 20 jaar lang een paar keer per jaar trouw heen gaan.
Hoeveel je ook van iemand houdt, je ziet, ruikt, of hoort echt de tekortkomingen wel. De kunst is om daar overheen te stappen, of doorheen te kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding