Een koolplant, wellicht een koolrabi, of spruiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spitskool http://www.plantaardig.com/groenteninfo/images2009wp/Plantjeskopen_13496/spitskool_plantjes.jpg die lijkt er verdacht veel op. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn jonge plantjes. Rond deze tijd van het jaar zal spitskool helemaal opgerold zijn, zo niet, geoogst zijn. Wat jelle zegt lijkt me aannemelijker.
Is een koolplantje, nog erg klein, dus moeilijk te zien welke soort.
Voor je de tuinvogels met een zaadmengsel? Daar zit vaak koolzaad in, alles wat de vogels laten vallen komt heel makkelijk op.
Koolplantjes zijn gelukkig goed te herkennen en makkelijk met de hand te verwijderen