Bramen zijn rood als ze nog niet rijp zijn!

Toegevoegd na 6 minuten:
Ook frambozen zijn niet groen maar geel/oranje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor zijn ze toch écht ook een tijdje groen, hoor ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké... ik nam aan; voordat de vrucht rijp wordt, want dan zijn ook een heleboel vruchten groen... anyway, je hebt gelijk! ;)
Eigenlijk begint alle fruit groen, en kleurt meer en meer tot hij rijp is en zijn definitieve fruitige kleur bereikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht hierbij meteen aan de lychee die van een soort rose naar wit gaat, ECHTER dat is de binnenkant, de buitenkant gaat toch ook gewoon van groen naar bruin

Nu heb ik andere optie SHARONFRUIT. Ik kan er niet echt een onrijpe als foto bij doen maar zou het niet kunnen dat deze toch gelijk min of meer gelig begint..... (ik ga zelf twijfelen)

Toegevoegd na 27 minuten:
De twijfel heeft doorgezet, ik denk toch dat jelle helemaal gelijk heeft, ik kan echt geen uitzondering vinden
amigo