Er wordt vaak gezegd dat de ogen de spiegels van de ziel zijn,dit klopt als een bus.Aan de oogopslag kun je zien of iemand op dat moment blij is of verrast of geërgerd,of...Iedereen is anders of voelt zich anders en daarom heeft iedereen een andere oogopslag.Hopeliik heb ik de vraag goed begrepen.
amc
14 jaar geleden
In mijn beleving is elke oogopslag anders en per persoon uniek.
Ogen zijn sowieso expressief en geven heel veel emotie weer.
Persoonlijk kan ik altijd veel zien aan iemands ogen of oogopslag: verdriet, boosheid, agressie, eenzaamheid enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een oogopslag gebeurt in een contekst... Die contekst zit in die oogopslag... De contekst is voortdurend anders en voor een ieder anders...
Je kan in specifieke situaties voor specifieke personen precies afleiden wat er in die ene oogopslag zit... Maar meer ook niet...