Wat voor soort vogel is dit?

Roest bruin / rode borst. En eet hier zaad van de lavendel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.3K

Het beste antwoord

Dit is onmiskenbaar een kneu. Zie link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.natuurinformatie.nl/sites/ecomare.devleet/contents/i000784/kneu.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie hier een min heeft gegeven is of blind of heeft er een hobby aan om te minnen. Het is gewoon hartstikke goed!
Van mij +10 zodat ook die minner hier weinig profijt van gehad heeft. Bedankt voor je antwoord Hans!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak er gewoon + 11 van :-)

Andere antwoorden (2)

Rode borst.... Euhh..Een roodborstje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het een jonge kneuter.

Het mannetje is te herkennen aan het rood van kop en borst, meestal is de kleur afgedekt door de grijze veerranden. Het vrouwtje is over het geheel wat meer streperig getekend dan de man.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is kneu, een mannetje.