Nee, tenzij er een zaad beschikbaar is. Mogelijk kan die zaad dan worden gekloond. Als er geen zaden zijn kunnen er geen zaden worden nagemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee. Je genen zijn zo gecompliceerd dat de mens zoiets niet makkelijk na zal doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover nu bekend is het onstaan van leven op aarde een eenmalige gebeurtenis geweest. Door evolutie zijn hieruit alle bestaande (en uitgestorven) levensvormen ontstaan. De mens is er tot dusver niet in geslaagd opnieuw leven te scheppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe kan dat: Greg Venter is bezig met een project waarin bacteriën synthetisch geproduceerd DNA repliceren. Genen zijn niet zo heel moeilijk te synthetiseren blijkbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is al veel keren geprobeerd.
Er werd dan een graankorrel nagemaakt, die wat samenstelling betreft, exact op een graankorrel lijkt, echter is er nog nooit een gaan groeien.
Maar zelfs een echt zaadje wil niet altijd kiemen.