beste mensen wie weet wat voor insect dit is heb want i weet niet wat dit is

deze had ook een soort angel en wij vonden dat het achterlijf veel weg had van een wesp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het eerste wat in mij opkomt is een mot.
Amadea
12 jaar geleden
Heb je ook een scherpere foto? Twee keer dezelfde wazige afbeelding is niet zo behulpzaam...

Antwoorden (5)

Het lijkt op een meikever
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Horsel? Die prikken gemeen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een soort mot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me een stippelmot, vermoedelijk de vogelkersstippelmot, Yponomeuta evonymella
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogelkersstippelmot
Grote afbeelding: http://www.microlepidoptera.nl/nieuws/images/id_stippelmot5HQ.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dit een nachtvlinder is,en wel uit de familie van de witte "tijgers" (zie bron 1)
Het zou een en witte soort Mot kunnen zijn,ik heb een afbeelding maar de naam is helaas niet beschreven,
(zie bron 2)