Sneeuw bestaat uit waterdamp dat bij bevriezing in vlokken tezamen gesmolten is. omdat miniscule waterdruppeltjes in elke configuratie tezamen kunnen komen zijn ze allemaal uniek.

Kristallisatie vind plaats in 'zeshoeken' die vervolgens weer met andere zeshoeken samen kunnen smelten.

Echter, er is wel een voorspelbaarheid over de vorm van de vlokken op basis van temperatuur en druk ed. In de USA is er een onderzoeksgroep die hier onderzoek aan doet. Zij zijn in staat om op het ook gelijke vlokken te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alles wat op een natuurlijke wijze is ontstaan is uniek.
Mooi he.