Hoe lang kan ik 'kids-wit' bolletjes maximaal in de diepvries (koudste stand) bewaren, en hoe lang minimaal?

(Eigenlijk bruin, beweert de verpakking.)
Van voor de vakantie. Nog opeten of weggooien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
4.6K

Antwoorden (3)

Bij een vrieser van drie sterren kan je je brood gemiddeld drie tot vier weken goed houden.
Bij een vrieser van twee sterren circa een week tot negen dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de vriezer kun je brood één tot drie maanden bewaren. Dit is wel afhankelijk van de temperatuur van de vriezer. In een vriesvakje in de koelkast kunt u brood 1 maand bewaren en in een vriezer die -18 graden is, is het brood 3 maanden houdbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ingepakt in alu folie en een diepvrieszak, zal brood nog langer goedblijven. Op den duur droogt het brood wel uit, maar je kunt het nog steeds eten. Het smaakt alleen niet meer 100%, maar je krijgt er niets van. 3 weken tot 3 maanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3 weken tot 3 maanden is nogal een groot verschil :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vraagt zelf tussen minimaal en maximaal.... :-)