een virus kan muteren en word sterker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Virussen muteren snel. Dit betekend dat de cellen snel veranderen. Het virus past zich dan aan aan de remmers. De virusremmers kunnen het virus dan niet meer remmen omdat het virus net ietsje veranderd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doordat het virus dan net iets is verandert.

Als je een antibiotica kuur hebt moet je die ook afmaken, want als je ermee stopt voordat de kuur is afgelopen het virus nog niet dood en neemt informatie over van het antibiotica en raakt er immuun voor.