dat scheelt niet veel, meestal verlaten ze allemaal op dezelfde dag het hest.
je hebt wel haantjes-de-voorste, en achterblijvers die nog wat aanmoediging van pa en ma nodig hebben.

Toegevoegd na 46 seconden:
en ja, dan kunnen ze vliegen, zij het wat onbeholpen.
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze moeten het volgens mij eerst nog leren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodra ze bij ons uit het nestkastje kwamen vlogen ze. Niks geen oefeningen, direct de lucht in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet als ze net uit het ei komen uiteraard, dan zijn ze kaal en kunnen ze hun ogen nog niet openen, laat staan vliegen.

Als ze eenmaal groot genoeg zijn, dan kunnen ze wel vliegen.

Kijk eens op dit filmpje, daar vliegen er een paar uit.

http://www.youtube.com/watch?v=fQ2mdkn1Lgo