een vlieg kan bewegen, dus heeft hij spieren, en spieren zijn vlees.
13 jaar geleden
Ja, dat zit er, maar niet genoeg voor een familiebarbecue
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
het is ook een hele klus om dat goed te roosteren zonder dat het verbrandt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! +!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovendien heb je kans dat je vlees wegvliegt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de gemiddelde barbecue zit er trouwens meer vlieg op het vlees, dan vlees op de vlieg...
niet vlees om op te eten... alleen spiervlees
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles wat echt beweegt heeft spieren
en spieren zijn vlees
omdat een vlieg kan bewegen heeft het spieren en dus ook vlees.
maar een vlieg heeft alleen spiervlees, en geen extra
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens definitie I niet:
Vlees is het spierweefsel van gewervelde dieren dat opgegeten kan worden.

Volgens definitie II wel:
In een bredere betekenis omvat het alle dierlijke (met uitzondering van vis) en soms menselijke weefsels inclusief de organen (lever, nieren, enz.).

U zegt en wij draaien. Ik houd het op def. I