Wat is voor jou goed weer?

Vorige week was het 30 graden, was dat lekker weer?
Vandaag 17 graden met wat regen, was dat lekker.
Pak sneeuw bij min. 6 graden, lekker?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Pak sneeuw bij -6 kan best lekker zijn, het heeft zo zijn charmes, sneeuw in de winter, lekker vroeg donker, kaarsjes aan, kopje thee erbij of beter nog, hot chocolate, maar niet voor lang, althans, niet voor mij, ben meer een lente en zomermens. Maar zoals vorige week vond ik het niet zo lekker, niet alleen het weer was niet lekker, ik zelf werd er naar van, voelde me doodmoe en zweette me kapot. Het is in Nederland ook van het ene uiterste in het andere, dat vind ik wel jammer, voor mij is de ideale temperatuur hier in Nederland een graad of 20, 21, 22 met een lekker windje erbij maar hoger hoeft het voor mij niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat kan jij lekker babbelen.
+1

Andere antwoorden (9)

Het ideale weer voor mijzelf en ook deels m.b.t. het werk...

Is tussen de 18 en 22 graden celcius, zonnig en een luchtvochtigheid van niet meer dan 66%...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha eddijst, waar ik woon is de temperatuur van mijn zwembadwater altijd hoger dan de luchttemperatuur in Nederland. Momenteel is dat 30 graden, luchttemperatuur ca 34-36 graden.
Kan het wel hebben hoor. En ik kom amper in de zon, maar ben toch zo bruin als een kastanje.

Leve fit, quod bene fertur, onus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij een graad of 21-22. Af en toe zon. "t Liefst het hele jaar door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk weer is goed.
Er is alleen foute kleding.

Als het te warm is om iets te doen, neem een snipperdag en ga tot je nek in zee zitten, ga slapen op je balkon of in je tuin. Voor alle andere weer kan je je aankleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
droog overdag, regen in de nacht. Overdag tussen 20°/weinig wind en 25°/briesje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij alles tussen de 0 en 26 graden, zolang het maar niet benauwd is, stormt, hagelt, of waait. Regen maakt me niets uit, behalve als het regen met wind is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een graad of 24, strakblauwe lucht, dat is mijn ideale weer :)
Rieneke1
14 jaar geleden
Hemelsblauwe lucht, lekker zonnetje (af en toe een wolkje vind ik prima), graad of 25-27, briesje.

Het weer waarbij je niet hoeft na te denken of je een jas mee moet nemen en waarbij je nog genoeg energie hebt om dingen te ondernemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij zowel geestelijk als lichamelijk is een graad of 24 het lekkerst.

Lichamelijk heb ik dan minder klachten, waardoor ik me geestelijk beter voel.
Bijkomend voordeel vind ik ook dat het net lijkt of de mensen allemaal wat vrolijker zijn.

Kortom voor mij; overdag lekker zonnig met af en toe een wolkje en 's nachts een broodnodige bui voor de natuur.