kip
klinkt gruwelijk maar als je de kop van een kip er af hakt rent hij nog even door.
er was een kip die het anderhalf jaar heeft volgehouden maar die moest in leven worden gehouden door zijn baasje met een speciaal infuus kreeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, een regenworm

Toegevoegd na 6 minuten:
Kijk eens op de link voor meer informatie over regeneratie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Regeneratie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wormen hebben een kop, een middenlijf en een staart. Dat kun je, oppervlakkig gezien en als je het niet weet, niet zomaar zien. http://www.neerlandstuin.nl/algemeen/wormen.html
'n kip . Zij het maar heel kort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ken je mike de kip zonder kop? (nee, dat is geen grapje)

kijk maar bij de link :O)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WATTT!!!!!???
OMG nee.....!!!GADVER!!! wat een *#^*$(#&_! het kan ook andersom, maar het is echt TE ziek gewoon...(krijg moordneigingen en wil een experiment uitvoeren op die zieke lui die dit verzinnen en uitvoeren)
walgelijk! http://www.dumpert.nl/mediabase/619111/09843a94/dumpert_wetenschap.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow sorry tijdens de bron opzoeken had u al geantwoord excuses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen excuus hoor, ...een geen 'u' :O))
Ja, onder andere een kakkerlak. Uiteindelijk gaat hij, na enkele dagen, dood maar dan van de honger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwallen :P Die hebben geen hersenen en ook geen kop