Ik heb bij inspanning hele erge jeuk/kriebels.

Ik heb sinds een paar maanden jeuk/kriebels over mijn boven lichaam als ik mij inspan, zenuwachtig wordt, schrik enz. Ook als het ik het warm krijg of bijvoorbeeld een domme opmerking maak in de klas. Dus de momenten waarop je 'rood' wordt zeg maar.

De jeuk/kriebels doen geen pijn, maar ze zijn erg vervelend. Het is vooral op mijn bovenrug, schouders en in mijn haar, maar soms ook op mijn buik.

Ik dacht in het begin dat ik luizen had ofzo, maar dat was het gelukkig niet. Ik ben ook niet vies, want ik douche en was me vaak genoeg.

Door de kriebels kan ik ook niet fatsoenlijk meer sporten wat ik erg vervelend vind.
De huisarts weet niet wat het is.

Ik hoop het duidelijk te hebben uitgelegd.

bvd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
9.2K

Antwoorden (3)

Kan het zijn, dat je erg gespannen bent vanaf je buik naar beneden? Dan kan de energie die je opvangt van boven en van je omgeving niet goed 'aarden'. Evt kan er een energieblokkade zitten. Voelt het als zwakke elektrische stroompjes/rillingen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt er beetje op dat als je schrikt enz, dat jou spieren verkrampen, en dat daardoor die jeuk enz onstaat?;$ Miss moet je warme baden nemen, en insmeren met spieroflor of tijgerbalsem!
Het is heel moeilijk je te helpen omdat wij natuurlijk niet weten wat je voelt! Misschien n keer naar een masseur gaan?;$ of spierspecialist?
Ik hoop je hierbij beetje geholpen te hebben, en veel succes ermee!
X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat op die momenten het zweet je uitbreekt en dat je daar erg gevoelig voor bent, zeker als je huid een beetje droog is.