Is het mogelijk om kalabassen te telen in Afrika ?

Kalabassen telen in Afrika

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

1] Kalabassen bestaan niet.

Kalebas (squash) is een verzamelnaam voor een groot aantal aan elkaar verwante gewassen, zoals pompoen, flespompoen, fleskalebas en courgette (of zucchini).

2] Afrika is een continent. Een grote verzameling van verschillende landen.
Met verschillende omstandigheden en verschillende temperaturen.

Het antwoord is dus; JA.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kalebas is een pompoen.
Over het algemeen worden pompoenen die kalebassen genoemd die licht of gelig van kleur zijn;
een kalebas kan dus ook groen zijn.
Ze hebben allebei de vorm van een fles.