Als een vrouw zich laat ombouwen tot man, valt hij dan meestal op mannen of op vrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Voorbeeld:
Ik ken M., voorheen een man. Keek dolgraag naar vrouwen. Heeft een ombouwoperatie gehad. Is nu vrouw. Valt nog steeds op vrouwen.

Ik ken S. Was man . Viel op vrouwen. Is nu vrouw. Is getrouwd met een vriend (man) van ons.

Twee verschillende situaties. Dus van mij geen eensluidend antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als iemand zich om laat bouwen worden zijn/haar hersenen niet omgebouwd... hij/zij valt nog steeds op hetzelfde geslacht, tenzij ze later uit de kast komen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat staat geheel los van elkaar, en verandert niet door de operatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee of dat het "gewone" heteropercentage is.