Waar zou ik afbeeldingen van dinosauriers kunnen vinden ?

Het zit zo : ben bezig met n werkstuk over dinosauriers en zoek er fotos van. maar fotos maken kon dus nog niet in die tijd , nu zoek ik dus maar goede NEP fotos : mijn vraag is GEEN onzin ik weet ook niet alles , vind t gewoon gek dat ik nergens n foto kan vinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (3)

Tja, je zegt het zelf al, echte foto's bestaan niet. Dus het zal altijd gaan om computeranimaties. Als ik bij Google dinosaurus intyp en ga naar de gevonden afbeeldingen en dan links klik op foto's, zie ik daar genoeg voorbeelden van. Als je een specifieke naam invoert, vind je nog meer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je de voorbeeldfoto ziet als een draaiend rondje, er even op klikken, dan opent hij in een nieuw venster.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ow, en zoek bij afbeeldingen eens op Jurassic Park, dan krijg je heel veel foto's uit de films, levensecht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een iphone hebt: er is een gratis app met allemaal dino afbeeldingen dino 360
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een show geweest, genaamd 'Walking with dinosaurs', waar levensechte nagemaakte dino's rondstapten. Als je plaatjes google'd met 'walking with dinosaurs' kom je hele karrevrachten mooie foto's van levensechte dino's tegen.