Nou en of! Dat gegeven dreigt de roedels wolven te 'vervuilen' waar ze nog in het wild voorkomen. Het komt door verwilderde honden die wolven tegenkomen. De nakomelingen weten niet goed hoe ze zich in het wild moeten gedragen en richten bijvoorbeeld ware slachtingen aan waar dat helemaal niet nodig is voor het voortbestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja, dat kan, kijk maar naar de saarloos wolfshond.
dat ras is begonnen met een wolf en een herdershond.

Toegevoegd na 1 minuut:
sterker nog: ze kunnen niet alleen nakomelingen krijgen, maar die zijn nog vruchtbaar ook.
Rieneke1
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan.