hoeveel haaien leven er in de oceaan

ik wil het gewoon weten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
10.8K
zondag
13 jaar geleden
Ga ze dan tellen.

Antwoorden (2)

Dat is moeilijk te zeggen. Qua individuele dieren miljarden. Er worden er elk jaar alleen al in de Atlantische oceaan al meer dan een miljoen gedood.

Het aantal haaiensoorten is ongeveer 400, maar ze leven niet allemaal in de oceanen. Ook bijvoorbeeld in de Noordzee leven haaien.

Als je meer wilt weten over haaien, dan kan je eens in de link kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kan je natuurlijk geen echt goed antwoord op geven! Dat verschilt namelijk per seconde. Er gaat er eentje dood, er wordt er eentje geboren, er gaan weer een paar dood, er komen een paar bij, enz.
Je kan hier dus geen precies antwoord op geven. Wel kan je zeggen hoeveel verschillende soorten haaien er zijn.
Er leven 400 verschillende soorten haaien over de hele wereld. Van deze 400 zijn er maar 4 of 5 soorten dodelijk voor de mens.