Omdat die op de Zuidpool leven?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat die op de Zuidpool leven?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
O, dat doet 'ie vast wel. Een ijsbeer eet zo'n beetje alles. Maar in het wild zal hij er geen tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de oppasser van de dierentuin de ijsbeer van voldoende vis voorziet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat die op de zuidpool rond Zwemmen en dat beertje op de noordpool en dat dat een stukje zwemmen is voor wat eten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat die op de zuidpool rond Zwemmen en dat beertje op de noordpool en dat dat een stukje zwemmen is voor wat eten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat een ijsbeer meestal alleen dikke blubber beesten opeet. Zo'n zoutwaterkalkoen is veel te dunnetjes voor een aandikkende ijsbeer. Laat maar eens een ijsbeer los in een kooi samen met een zeehond, 3 pinguins en een bord aardappelen met groeten en vlees; waar denk je dat hij het eerste achteraangaat?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel simpel ze wonen allebei op een andere pool. En kunnen dus onmogelijk bij elkaar in de buurt komen. Hooguit alleen in een dierentuin.