Wat zijn dit voor wormachtige beestjes I

Net verhuisd vanuit een erg vochtig huis, kom ik na drie dagen ook hier allerlei ongedierte tegen. Ik ben zelf geen biologieman.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziet er niet aangenaam uit :|
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iekkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij zijn t maden.. van een een of ander beest wat zich verpopt.. een vlieg of zo..gatver...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehh ja lekker, je komt je nieuwe huis in, ligt er stront op de grond. Mijn advies is dat je toch maar een ander huis zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kan je toch niet wonen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GADVERDARRIE!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ieuwwww wat vies.hopelijk kom je er snel vanaf.

Het beste antwoord

platworm

Platwormen (Platyhelminthes) vormen een stam van dieren die gekenmerkt worden door een langwerpig en plat lichaam.
Er zijn ongeveer 20.000 soorten die allemaal in zeer vochtige omstandigheden leven. De meeste soorten leven onder water of in de weefsels van andere organismen. Veel soorten, zoals de lintwormen parasiteren maar er zijn ook soorten die vrijlevend zijn. Vrijlevende soorten die in zoet of zout water leven zijn vaak afvaleters maar ook jagende platwormen komen voor. Het voedsel wordt eerst voorzien van verterende sappen, waarna het halfverteerde papje naar binnen wordt gezogen met de monddelen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier zou ik onmiddellijk de verhuurder op aanspreken.
En naar de Huurcommissie gaan voor advies.

Verder naar Bouw en Woningtoezicht bij de gemeente.
Dit kan niet!!!

De verhuurder moet hier iets aan (laten) doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat voor wormen zijn het..?