Loenie is zonder meer de opper pinguin! Over de pikorde daarna zijn de meningen verdeeld. De 2 kipjes van haar zijn de mening toegedaan, dat zij op plaats 2 en 3 komen. Daarna wordt het heel chaotisch, maar dat is gevleugelden eigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij vogels die in groepen leven, zul je het baasje altijd op het hoogste punt (in de boom, op een heuvel) vinden. Daar kan hij zich namelijk het best verdedigen tegen soortgenoten die ziin positie willen overnemen. Bij pinguins is dat ook het geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. meestal staan mannetjes hoger in de pikorde dan vrouwtjes...

(maar misschien kan de kennispartner van GV nog e.e.a. ' overrulen')