Zou je, als je op de maan woont, geen rimpels krijgen omdat daar geen zwaartekrancht is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als de zwaartekracht invloed zou hebben op je rimpels, dan zouden ze alleen minder zijn, want ook op de maan is zwaartekracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan krijg je hele, hele kleine lachrimpeltjes, en heb je nauwelijks een bh nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Rimpels zijn niet het gevolg van zwaartekracht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rimpels krijg je toch omdat de elastine ofzo in je huid steeds minder wordt?
Ik heb wel eens gehoord dat als je je hele leven lang in het donker zou zitten, dat je dan geen rimpels krijgt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rimpels krijg je van veel fronzen, verlies van elastine en collageen