Welke is de krachtigste telescoop, ongeacht de prijs, op de markt?

(Voor de consument)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
kierkegaard47
8 jaar geleden
Ik vermoed dat als je miljardair bent, je een heel aardige telescoop voor bv. 50 miljoen kunt laten bouwen ... of bedoel je dat niet, en moet het wel een product zijn waarvan er meer dan één tegelijk geproduceerd wordt ?
Erna55
8 jaar geleden
Ongeacht de prijs..
Zoek je er een in de prijsklasse van
- een land,
- een kasteel,
- een huis
- een auto
- een fiets...
Want je kunt alles tussen tig miljoen euro en 100 euro vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Consumenten (dus niet in opdracht, zo te bestellen). Zal je wellicht op zoiets komen: http://planewave.com/products-page/cdk700/pw1000-cdk-telescope-system/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat
Knap gevonden.
Ik denk dat er geen krachtiger telescoop beschikbaar is voor consumenten, dus wat mij betreft formuleer je 'm als antwoord.

Het beste antwoord

Consumenten (dus niet in opdracht, zo te bestellen). Zal je wellicht op zoiets komen:

http://planewave.com/products-page/cdk700/pw1000-cdk-telescope-system/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de reactie!