Niet voor zover we kunnen waarnemen, maar toch zou het wel kunnen. Het woord waarnemen is hier cruciaal. Een zwart gat is zo compact, dat zelfs licht (dat normaal gesproken beweegt met circa 300.000 kilometer per seconde) er niet uit kan ontsnappen. Omdat licht niet uit een zwart gat kan ontsnappen (daarom is het gat zwart), zou het ook niet kunnen ontsnappen uit iets, dat nog compacter is. Daarom zou je het verschil niet kunnen waarnemen; en daarom is het niet mogelijk om dit te weten, hoewel er heel wat theorieen over zijn. En die zijn al vanaf 1915 in ontwikkeling. De vraag die je stelt heeft veel te maken met kwantummechanica, een van de lastigste onderdelen uit de natuurkunde. Overigens is de theorie over zwarte gaten volop in ontwikkeling. kijk bij de bronnen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee ! Er is geen meer gebalde materie of ? Denkbaar dan in een zwart gat . Door ons denkbaar ! Maar in een ander universum ?! ? Maar voor ons niet denkbaar maar toch ?!?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat?