Komen Er ook Extromofiele levens,vormen voor op de maan ?

We vragen dit omdat Extremofiele zelfs leven in een kerncentrale.
Ze komen ook voort op kilometers diepte in de aarde.
Het zijn bacterien en lijken overal van te kunnen leven.
Dan zouden ze toch ook op de maan ed moeten zijn

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Ze moeten dan natuurlijk wel een oorsprong hebben gehad op de maan, net als vele miljoenen jaren geleden op de aarde. Dat lijkt mij niet waarschijnlijk.

Antwoorden (1)

Al het leven wat buiten de aarde word gevonden kan worden beschouwd als buitenaards. Aangezien buitenaards leven nog nooit is gevonden is het antwoord Nee.