Voyager 1 is ca. 15 á 16 lichtuur van de Aarde verwijderd, Voyager 1 is dan ook het door mensen gemaakte voorwerp wat het verst verwijderd is.
Voyager 2 is ca. 13 á 14 lichtuur van de Aarde verwijderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met ingang van februari 2010, Voyager 1 werd op een afstand van 16,9 miljard Kilometers (112,7 AU) van de zon en Voyager 2 op een afstand van 13,7 miljard kilometers (91.5 AU).