Zijn er buitenaardse wezens?

Zo ja, zijn ze intelligenter, waar/hoe leven ze en hoe zien ze eruit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan niet echt bewijzen,
dat er buitenaardse wezens bestaan;
ook weet ik niet hoe ze eruit zien;
maar sommige mensen schijnen wel eens
‘vreemde waarnemingen’ te doen; zie filmpjes; http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=bGrRTdolTv4&feature=related http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=Al11l5SwhAk http://www.youtube.com/watch?v=BO3B1_fondo&feature=related en dan al die oer-verhalen over Nibiru;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nibiru
en over de Anunnaki, enz.;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anunnaki het is een aparte tijd, vind ik...

Het beste antwoord

ja... ik volg graag Niburu.nl
Oké niet alles is waar of geloofwaardig.
Zeker de moeite waard om eens een dagje lekker te surfen en te lezen over the Annunaki (vind ik zwaar interessant).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Ja ze zijn er wel. Maar dit is puur gebaseerd op de grote van het universum en ons kleine planeetje. We kunnen niet de enige zijn!
Maar ik heb geen idee hoe ze eruit zien en dat kan volgens mij niemand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans is heel groot dat ze er zijn, maar tot nu toe heeft niemand het nog kunnen bewijzen.

En mochten ze hier op aarde zijn/komen, dan zullen ze waarschijnlijk intelligenter zijn dan wij. Zij hebben dan immers de techniek gehad om ons hier op te komen zoeken. Andersom is het nog niet gelukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buitenaardsleven zal er zeker zijn. Tot op heden is er alleen geen intelligentie aangetoond daar er geen contact is opgenomen. Hoe leven er uit ziet. Jouw gok zal net zo goed zijn als ieder antwoord wat er hier zal worden gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Wat bedoel je met "Tot op heden is er alleen geen intelligentie aangetoond daar er geen contact is opgenomen."
Wil je dat ze je gaan mailen of opbellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) Buiten raadsleden is aangetoond als we voormalig president Clinton mogen geloven. Die maakte dat enige jaren geleden wereldwijd bekend met de vondst van bacteriën van Mars. 2) Telefoneren, in een vorm via Seti luisteren we al jaren, kun je zelf aan mee doen. En daarnaast zijn er meerdere malen boodschappen verzonden, eerst door de Amerikanen en toen die er mee gestopt zijn hebben de Russen dat later overgenomen. Punt een, lijkt mij niet dat een president van het belangrijkste land zich zelf voor lul wil zetten.
Punt twee, zonder succes overigens.
Ja en dat weten we niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn er, en ze zijn buitengewoon intelligent.
We zoeken het heelal af met enorme schotels, en toch hebben ze zich goed weten te verstoppen. +1 voor de aliens!
AWM
14 jaar geleden
Nog niet gezien..
Maar ze zijn vast groen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Het bestaan van intelligent buitenaards leven wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen'' - Bill Watterson (auteur van Calvin & Hobbes)

Ik denk dat hij gelijk heeft.

Toegevoegd na 29 minuten:
Bij nader inzien: ze zijn geland!
http://www.liveleak.com/view?i=6b2_1266675913
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is tot noch toe één mogelijk bewijs. Welke ook daadwerkelijk wetenschappelijk is onderzocht en gepubliceerd in Sience:
De Allan Hills 84001. Het gaat om een meteoriet met mogelijke sporen van buitenaardse bacteriën. Verder is er geen wetenschappelijk bewijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,buitenaardse wezens bestaan.Ik heb er wekelijks contact mee,maar zo slim zijn ze niet hoor.Tenminste niet diegene waar ik contact mee heb.Vele hebben dezelfde naam...en die luidt...SCHOONMOEDER.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vast wel, maar of wij met hun kunnen communiceren vraag ik mij af, en misschien zien wij ze wel neit als wezens of zij ons niet. Zolang we er geen last van hebben kan ik me er niet druk om maken of ze wel of niet bestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die zijn er... Er zijn zo veel mogelijkheden in het universum dat het uitgesloten is dat er geen leven, intelligent leven elders is...

Maar dat deze wezens bij ons op de stoep staan en vragen om in onze keukenkastjes te mogen kijken wat wij erin hebben staan is zeer klein...

Ja minder intelligent leven is er zeker, maar ook intelligenter leven, want de mens is niet zo bijster intelligent hoor, dat denken ze wel, maar dat is niet zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn er meerdere zonnestelsel waarin planeten, waarop de condities voor leven aanwezig zijn.
Maar geen enkele reden om bang te zijn!!!
Het is heel ver van je bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans is vrij groot dat er elders leven is.
Bacteriën zijn de meest voor de hand liggende vorm van buitenaards leven; de kans op hogere vormen is vrij klein.
Waarschijnlijk is er geen buitenaards leven dat contact met ons kan zoeken, want dan hadden ze dit allang gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles binnen de dampkring is aards.
Alles erbuiten is buitenaards.
Er is meer buiten dan binnen de dampkring.
Reken maar op ja dus.
Intelligenter?
Menselijke intelligentie zal door het niet kunnen ontdekken van buitenaardsen kunnen concluderen dat er wel intelligent buitenaards leven is. Waarom? Omdat buitenaardsen zich angstvallig niet vertonen.....
Intelligenter dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buitenaards leven is leven waarvan de oorsprong buiten de Aarde ligt. Het is het studieobject van de astrobiologie, maar het bestaan ervan blijft hypothetisch, aangezien er tot nu toe nog geen enkel algemeen aanvaard wetenschappelijk bewijs voor werd gevonden.

Toegevoegd na 22 seconden:
Buitenaardse wezens bestaan!" Deze wijsheid komt voor een keer niet uit de mond van Robbie Williams, maar wel uit die van een ex-astronaut van de NASA. Edgar Mitchell, de Amerikaan die met de Apollo 14 in 1971 op de Maan landde, weet zelfs perfect hoe ze eruit zien. "Net als E.T. Vriendelijk, een smal lichaam met een brede kop en grote ogen. Iedereen kan zich wel zo'n foto van een vreemd marsmannetje voor de geest halen. Als ik mijn vrienden mag geloven die er al contact mee hadden, lijken de echte 'aliens' daar enorm op. Ze zijn bovendien niet vijandig ten opzichte van ons. Als ze kwade bedoelingen hadden, zouden we nu niet meer op deze aardbol rondlopen." Ook ufo's zijn in zijn ogen dus allesbehalve een vlaag van zinsverbijstering. "Onze regering probeert dit fenomeen al zestig jaar toe te dekken. Af en toe hebben sommigen echter toch het geluk om er informatie over op te vangen", klinkt het mysterieus. De NASA maakt er zich vanaf met de stelling dat het de mening van Mitchell over dit thema allesbehalve deelt.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/30206/Astronaut_beweert_dat_aliens_bestaan.html
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er buitenaardse bestaan ,dan zijn ze intelligenter dan ons.
Of wij aardse bewoners interessant voor hun zijn dat is helemaal niet zeker.
Als we een mierenkolonie zien ,dan is dat een hele en ingewikkelde wereld op zich,maar zullen wij daar ooit contact mee zoeken.
Als ze er zijn ,is het al heel goed mogelijk dat ze al onder ons zijn.
Maar niet in een vorm van een groen mannetje dat wij vaak in een film voorgeschoteld krijgen.
Het kan dan eigenlijk alles zijn,misschien wel uw hond of kat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, wij zijn niet de enigen. Op Mars zijn er watersporen gevonden en zelfs ijs! men denkt dat onder het oppervlakte vloeibaar water bevindt, dat kan betekenen dat er micro-organismen zijn.

Of wij de enige intelligente wezens zijn is de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja... ik had gisteravond om 4 uur s'morgens nog zelfs een UFO gezien!!!