Hoe afhankelijk zijn wij van de planeten in ons zonnestelsel, wat als Mars of Neptunus verdwijnt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

We zijn in zoverre afhankelijk van deze planeten dat deze krachten uitoefenen op onder andere onze planeet. Dus als andere planeten verdwijnen dan zal onze baan om de zon & door het zonnestelsel beingvloedt worden. Ik ben geen asatro-fysicus, en kan niet inschatten hoe serieus die effecten zullen zin (OF we slechts kleine schommelingen meer of minder krijgen, of dat we compleet uit onze baan vliegen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar zouden we erg weinig van merken, behalve als Jupiter verdwijnt; die is een soort ruimte-puin stofzuiger voor ons. Als Jupiter er niet was, zo is de verwachting, dan zouden wij wat meer inslagen moeten verwerken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zou een ongekende klap in het gezicht van de astrologen zijn. Zij moeten dan helemaal opnieuw beginnen. Vele eeuwen werk kan de papiervernietiger in.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn antwoord... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan nu ook wel de papiervernietiger in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laptop destroyer.
Dan zien we ze niet meer in de nachtelijke hemel... Meer niet... En de astrologen hebben een probleem met hun horoscopen... Maar normale mensen hebben nergens last van als er die niet meer zouden zijn... Dus wij zijn er niet van afhankelijk, nog niet...